Mieliśmy pierwszą rzecz zepsutą (zbiornik wyrównawczy), czas na pierwszą rzecz, która nie spełnia oczekiwać. Pokrowiec na potrójną sofę rozkładaną Backabro po 5 miesiącach normalnego używania bardzo się zmechacił. Bywa. Ewidentnie wina kiepskiej jakości tkaniny. Splot diagonalny, miks poliestru z bawełną.
Reklamacja przebiega zdalnie i całkiem sprawnie, o ile oczywiście zachowało się paragon. Reklamacja uznana na podstawie zdjęć, kontakt po 2 dniach. Da się wszystko załatwić zdalnie, bez jeżdżenia do Ikei, a różnicę cenową możemy rozliczyć w jedną lub drugą stronę. Problem w tym, że nowych pokryć jeszcze nie ma na stronie. Czekamy, bo w tym momencie obejrzeć można tylko jedną z czterech opcji.
Podsumowując reklamacje ok (jak się spodziewałem), ale jakość nie ok (jak się nie spodziewałem).