✅ KUP PROJEKT PRZED ZMIANĄ CEN!!!   TYLKO DO 31 MAJA! Uzyskaj 10% rabatu na asortyment w PSB MERKURY  

Immergas Victrix - gwarancja minęła, zaczynają się problemy

Blog dom tani w budowie

data publikacji
24.02.2019

Jesienią skończyła się pięcioletnia gwarancja naszego kotła. Serwisant nie pojawił się jak co roku, bo wspomniał, że skoro nie ma obowiązku, to może pojawiać się co dwa lata. No i nie wiem, czy w wyniku braku czyszczenia, czy jednak jakichś spraw technicznych, zaczęły się kłopoty z kotłem, który do tej pory nie sprawiał najmniejszych problemów.

Na kotle pojawiają się błędy:
- 20 (blokada, niepożądany płomień), a po nim
-38 (utrata sygnału płomienia)
Na sterowniku pojawia się po paru takich akcjach błąd 01, czyli blokada z powodu zapłonu.

Zaczęło się jakiś tydzień temu, akurat jak mieliśmy gości. Po każdej akcji pomagał restart, ale nie na długo. Ale, że w domu i tak było ciepło, to nie bardzo przejmowaliśmy się tematem, tym bardziej, że serwisant akurat był na nartach. Po dwóch dniach problem zniknął, na kolejne 4 dni, kiedy wszystko działało prawidłowo, a restarty nie były potrzebne. Niestety tym razem my wyjechaliśmy i po dwóch dniach nieobecności w domu przywitała nas niemiła temperatura 20,4 stopnia w salonie i około 18,5 w sypialniach. Wiem, że wielu ludzi właśnie takie temperatury utrzymuje na co dzień, ale my jesteśmy zdecydowanie ciepłolubni. Znów zaczęła się seria restartów, a koza trochę rozgrzała salon. Rano to samo, czyli około 19 stopni w sypialniach i niewiele ponad 20 w salonie. Oprócz błędu 01 pojawiła się również ikonka kominiarza i błąd 07, czyli "Realizacja funkcji kominiarskiej", cokolwiek to znaczy.

Odpaliłem kozę, ale przede wszystkim zaczęliśmy normalnie funkcjonować, uzupełniając nie tylko ciepło, ale i niską wilgotność, która pod naszą nieobecność spadła do 25%. Wilgotność zwiększa w tej chwili również nawilżacz ultradźwiękowy, który kupiliśmy parę miesięcy temu.

Kociołek działa na tyle, że daje radę z ciepłą wodą, ale żeby ogrzewał dom, to musielibyśmy zerkać co jakiś czas na sterownik. W salonie przydaje się koza, w łazience elektrycznie dopalana drabinka, tylko w tych sypialniach 19 stopni...
W przyszłym tygodniu wzywamy serwisanta, zobaczymy co, za ile i czy warto.

Skontaktuj się z nami

Magdalena Zahuta

Magdalena Zahuta, CEO wybieramprojekt.pl

Dane kontaktowe

Telefon:
Doradztwo i sprzedaż: 791 258 345
Biznes i Marketing: 600 160 765

Adres email:
kontakt@wybieramprojekt.pl
adaptacja@wybieramprojekt.pl

Godziny pracy:
pn.-sb.: 9:00 - 18:00

Wizyty stacjonarne umawiamy indywidualnie na konkretny termin, ul Traugutta

Dane firmy

Pełna nazwa:
MD PROJEKT & KONSULTING SP. ZO.O.

Siedziba firmy
Klasztorna 35, 52-234 Wrocław

Numery rejestrowe:
KRS: 0000878772,
REGON: 387947490,
NIP: 8992891755

Konta bankowe:
Santander: 
11 1090 2226 0000 0001 4747 8663

Informacja o plikach cookies
Strona wybieramprojekt.pl wykorzystuje pliki cookies do zapewnienie jak najwyższej jakości usług. Pliki cookies są przetrzymywane w pamięci przeglądarki, szczegółowe informacje dostępne w polityce cookies